قدردانی ونزوئلا از کنگره ملی آفریقا به دلیل حمایت از این کشور

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر امور خارجه ونزوئلا از حزب حاکم در آفریقای جنوبی که رویکرد تهاجمی دولت آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرده بود، قدردانی کرد.

قدردانی ونزوئلا از کنگره ملی آفریقا به دلیل حمایت از این کشور

به گزارش به نقل از شبکه ونزوئلایی تله سور، خورخه آرئاسا، وزیر امور خارجه ونزوئلا، از کنگره ملی آفریقا، حزب حاکم در آفریقای جنوبی، که رویکرد تهاجمی دولت آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرده بود، قدردانی کرد.

بر این اساس، رئیس دستگاه دیپلماسی ونزوئلا در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: کنگره ملی آفریقا با انتشار بیانیه ای حمله شدید دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ونزوئلا و دولت دموکراتیک منتخب این کشور را محکوم کرده بود.

در ادامه این توییت آمده است: از کنگره ملی آفریقای نلسون ماندلا، رهبر اتحادی که در آفریقای جنوبی حاکم است، (به سبب) اعلام همبستگی خود با مردم و دولت ونزوئلا در برابر تهاجم آمریکا قدردانی می کنیم.

وزیر امور خارجه ونزوئلا در ادامه ضمن ابراز تشکر به زبان محلی آفریقا، اضافه نمود: با هم در برابر امپریالیسم پیروز می شویم.

دولت ونزوئلا در روز های اخیر پیام های همراهی و همبستگی بی شماری را دریافت کرده است که در میان آن ها شبکه دفاع از حقوق بشر و مقامات روسیه و چین نیز دیده می شود. دولت ترامپ ضمن اتهام زنی به نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری قانونی ونزوئلا و برخی دیگر از اعضای دولت او مبنی بر دست داشتن در قاچاق مواد مخدر، میلیون ها دلار برای دستگیری آن ها جایزه معین کرده است؛ ضمن آنکه پیشنهاد کرده است یک دولت انتقالی در ونزوئلا تشکیل شود که این موضوع از سوی مقامات ونزوئلایی رد شده است.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81423

به "قدردانی ونزوئلا از کنگره ملی آفریقا به دلیل حمایت از این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی ونزوئلا از کنگره ملی آفریقا به دلیل حمایت از این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید