675 زائر گیلانی در انتظار اعزام به سرزمین وحی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/گیلان مدیر حج و زیارت گیلان، با اشاره به تکمیل ثبت نام و واریز وجه زائران ایرانی، اظهار کرد: استان گیلان 675 زائر حج تمتع در قالب پنج کاروان دارد که در انتظار اعزام هستند و در صورت مساعد شدن شرایط، به عربستان اعزام می شوند.

675 زائر گیلانی در انتظار اعزام به سرزمین وحی

حسن فعال در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دولت عربستان تصمیم گرفته حج تمتع امسال را فقط برای زائران این کشور برگزار کند، گفت: هنوز زائران حج تمتع سال 99 ایران به سرزمین وحی اعزام نشدند.

وی با اشاره به تکمیل ثبت نام و واریز وجه زائران ایرانی، اظهار کرد: استان گیلان 675 زائر حج تمتع در قالب پنج کاروان دارد که در انتظار اعزام هستند و در صورت مساعد شدن شرایط، به عربستان اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه بیماری کرونا سفر به عتبات عالیات را هم تعطیل کرده است، ادامه داد داد: با دولت عراق در حال رایزنی هستیم و برنامه ریزی های لازم برای اعزام زائران در صورت کنترل بیماری کرونا فراهم شده است و آرام آرام اقدام به اعزام کاروان زائران خواهیم کرد.

فعال، با ابراز امیدواری از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در صورت بهبود شرایط بهداشتی کشور، بیان کرد: دولت عراق در حال حاضر با اعزام زائران اربعین موافقت کرده است و چگونگی ثبت نام و ویزا و اعزام طی ماه های آینده و در پی تزریق عمومی واکسن کرونا، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149770

به "675 زائر گیلانی در انتظار اعزام به سرزمین وحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "675 زائر گیلانی در انتظار اعزام به سرزمین وحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید