قهرمانی کاملا ایرانی در لیگ برتر، شادی قهرمانی تقدیم به سیل زدگان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سعید داورپناه شامگاه پنج شنبه در حاشیه کسب قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اضافه نمود: تیم ما تیمی بود که تنها پنج بازیکن داشت و در طول بازی ها هم شاید یکی دو نفر هم مصدوم می شدند، هیچ وقت تمرینات خوبی نداشتیم اما با اضافه شدن علی یار و مایک به تیم، تمرینات ما شکل خوبی به خود گرفت، همه بازیکنان از اردوی تیم ملی که آمدند آغاز به تمرین کردند.

قهرمانی کاملا ایرانی در لیگ برتر، شادی قهرمانی تقدیم به سیل زدگان

وی اظهار کرد: ثابت کردیم که قرار نیست همواره بازیکنان خارجی ها بروند در ترکیب تیم های لیگ فزونی تا تیم ها قهرمان شوند، با کوشش و غیرت همه ایرانی هایی که در زمین بودند توانستیم جام را بدون حضور حتی یک خارجی در تیم، ببریم، این یک فینال به طور کامل اورجینال بود.

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: آبادان قهرمانی اش را با بازیکنان ایرانی کسب کرد و این بسیار مهم و ارزشمند است، در تاریخ بسکتبال دیده نشده که تیمی بدون بازیکن خارجی بتواند قهرمان لیگ گردد.

داورپناه اضافه کرد: مدیریت ما همواره همراه ما بوده و ما را حمایت نموده است و لذا از او خواهش می کنم که اگر قرار است ما به آسیا برویم و مقام بیاوریم باید خیلی زودتر مدیریت نموده و تیم را جمع کند، امیدوارم همه بتوانیم برای چند سال در این تیم کنار هم بمانیم و بازی کنیم، تیم به انسجام کامل رسیده و می توانیم رشد کنیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر حق انتخاب داشته باشید آیا اولویت اولتان آبادان خواهد بود یا خیر گفت: به طور 100 در صد اولویت نخست من تیم پالایش نفت آبادان است من کاپیتان تیم هستم و دوست دارم این جا باشم و برای مردم بازی کنم.

داورپناه اضافه کرد: دست هوادارانمان را می بوسم، امروز همگی از ساعت دو به سالن آمده بودند، من از این همه شور و حمایت تشکر می کنم و قدردان آنها هستم، شادی این قهرمانی را به سیل زدگان کشورمان تقدیم می کنم.

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21944

به "قهرمانی کاملا ایرانی در لیگ برتر، شادی قهرمانی تقدیم به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی کاملا ایرانی در لیگ برتر، شادی قهرمانی تقدیم به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید