فکر می کنم مصدومیت انصاری پارگی رباط است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان گفت: بازی در کنترل ما بود ولی بعد از مصدومیت انصاری مقداری تمرکز تیم مان بهم خورد و در بدترین موقع گل خوردیم.

فکر می کنم مصدومیت انصاری پارگی رباط است

وی اضافه نمود: برای من بازی دو بخش داشت که قبل و بعد از مصدومیت انصاری بود، مثل این مصدومیت تلخ را نیز در بازی تراکتور فصل پیش داشتیم که کریم اسلامی خواه دچار مصدومیت شد و به مشکل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: در نیمه دوم هم فکر می کنم اشتباهات فردی داشتیم که منجر به گل سپاهان داشت. در 30 دقیقه آخر بازی پر ریسکی را ما و سپاهان پیش بردیم که می دانستم حملاتی دست ما خواهد آمد و موقعیت هایی هم به سپاهان می رسد.

بدترین زمان ممکن گل خوردیم

وی اضافه نمود: بدترین زمان ممکن گل خوردیم دقیقه 46 زمان بدی برای گل خوردن است، باید به این قضیه واقف باشیم که سپاهان امروز قطعاً از ما بهتر بازی کرد و آنها تیم بهتری بودند. باید از امروز بیشتر کوشش کنیم و هماهنگ تر باشیم.

ربیعی خاطر نشان کرد: موقعیت های سپاهان در ضد حمله بود و ما نیز یک پنالتی گرفتیم اگر پنالتی گل می شد با تک موقعیت ها می شد بازی را برابر کرد، وقتی محمد انصاری را از دست دادیم خط دفاعی با مسائل زیادی رو به رو شدیم.

وی در مورد نوع مصدومیت محمد انصاری گفت: هنوز معین نشده ولی متأسفانه فکر می کنم در اثر حرکتی که صورت گرفت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. محمد انصاری بازیکن محبوبی بین مجموعه تیم است و شاید شما باور نکنید چقدر بین دو نیمه و پس از بازی همه ناراحت بودیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: انتظار خودم این بود که نظم اولیه را حفظ می کردیم و در کل زمان بازی بازنده نباشیم، اما سال گذشته ما بازی اول را به استقلال باختیم و رفته به رفته فرایند تیم مان بهتر شد. از این بازی هم درس خواهیم گرفت و بهتر خواهیم شد. مطمئنم فرایند رو به جلومان ادامه می یابد.

از دروازه بان عمانی راضی بودم

وی در مورد عملکرد دروازه بان عمانی خود توضیح داد: به هر حال یک زمانی می برد بازیکن با شرایط کنار بیاید، فائز روی گل دوم مقصر نبود روی گل اول نیز توپ بلوکه شد و من از از فائز راضی هستم زیرا بازی های او را دنبال می کنم.

ربیعی اضافه نمود: یک حساسیت هایی است امروز دروازه بان سپاهان نیز مسائلی داشت و در بازی هماهنگی طول می کشد؛ از وقتی فائز را جذب کردیم نقدهای زیادی داشتیم اما با توجه به هزینه ای که کردیم سعی کردیم از توانایی اقتصادی خود استفاده کنیم و مطمئناً او در ادامه فصل برترین شرایط را خواهد داشت.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163116

به "فکر می کنم مصدومیت انصاری پارگی رباط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر می کنم مصدومیت انصاری پارگی رباط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید