طرح ساماندهی پیغام رسان ها از دستور کار مجلس خارج نشده، به حاشیه ها توجه نمی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ساماندهی پیغام رسان ها همچنان در دستور کار مجلس قرار گرفته است، گفت که مجلس در خصوص طرح ها و لوایح مختلف نظر صاحب نظران را مورد توجه قرار می دهد اما به حواشی توجه نمی کند.

طرح ساماندهی پیغام رسان ها از دستور کار مجلس خارج نشده، به حاشیه ها توجه نمی کنیم

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ساماندهی پیغام رسان ها که در دستور کار مجلس قرار گرفته بود از دستور کار خارج نشده است. البته ما دستورات زیادی داریم و ممکن است براساس فوریت یا اولویت دستور جدیدی اضافه گردد. در هفته جاری هم به همین علت آنالیز این طرح میسر نشد، اما همچنان در دستور کار مجلس قرار گرفته است و اینکه چه زمانی نوبت طرح آن در صحن علنی باشد به اندازه طرح ها و لوایح اولویت دار و فوریت دار مرتبط است.

وی اضافه نمود: بحثی که پیش از این در مجلس مطرح شده بود این بود که هر کمیسیون با همراهی هیأت رئیسه و نمایندگان یکی، دو موضوع اساسی کشور را صفر تا صد از نظر قانون گذاری و نظارت پیگیری کند. البته بهتر است در این زمینه لایحه ارائه گردد. آقای قالیباف هم در ملاقات روسای کمیسیون های مجلس تأکیدش بر همین موضوع بود و صحبت مصداقی در این زمینه نداشت.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در پاسخ به سوالی درباره بعضی حواشی و نقدها نسبت به طرح ساماندهی پیغام رسان ها گفت: اگر بنا باشد ما به حاشیه ها توجه کنیم نمی توانیم کارها را به پیش ببریم. هر طرحی ممکن است موافق یا مخالف داشته باشد در نهایت نمایندگان به نمایندگی از مردم آنچه به صلاح مردم است را دنبال می نمایند. البته نظرات مختلف در این زمینه به ما یاری می نماید.

یوسفی در انتها افزود: طرح های زیادی در مجلس یازدهم دو شوری شده یعنی وقت بیشتری برای آن ها گذاشته شده و ما از نظرات کارشناسان داخل و بیرون از مجلس استفاده کردیم که این طرح ها پخته تر شوند. لذا اگر بناست طرحی در دستور کار قرار گیرد به حواشی توجه نمی کنیم اما نظر صاحب نظران را مورد توجه قرار می دهیم.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این محمدصالح مفتاح چهره نزدیک به محمدباقر قالیباف در توییتر خود خبر داده بود که طرح ساماندهی پیغام رسان های اجتماعی⁩ موسوم به صیانت از حقوق کاربران در ⁧فضای مجازی⁩ از دستور مجلس خارج شده است.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 152018

به "طرح ساماندهی پیغام رسان ها از دستور کار مجلس خارج نشده، به حاشیه ها توجه نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ساماندهی پیغام رسان ها از دستور کار مجلس خارج نشده، به حاشیه ها توجه نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید