سرمربی جدید تیم بسکتبال طلوع آفتاب اهواز معرفی شد

به گزارش مجله سرگرمی، مجتبی پیر عباسی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با بهرام رمضان به توافق دست یافتیم و این مربی هدایت تیم طلوع آفتاب اهواز را به عنوان سرمربی در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور بر عهده خواهد داشت.

سرمربی جدید تیم بسکتبال طلوع آفتاب اهواز معرفی شد

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از ترکیب تیم بسکتبال طلوع آفتاب را بازیکنان بومی تشکیل خواهند داد، افزود: همچنین امین موزرمی نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم بسکتبال طلوع آفتاب حضور خواهد داشت و رمضان را در هدایت این تیم همراهی می کند.

پیر عباسی از حمایت از رئیس فدراسیون بسکتبال کشور برای صدور مجوز حضور تیم طلوع آفتاب در لیگ برتر باشگاه های کشور تقدیر کرد و گفت: با وجود این تیم دیگر نیاز نیست ورزشکاران خوزستان برای ادامه فعالیت خود به سایر استان های کشور بروند.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان عنوان کرد: حضور تیم طلوع آفتاب باعث می شود بار دیگر ما شاهد شور و نشاط در بسکتبال شهر اهواز باشیم.

تیم های پالایش و پخش آبادان و پتروشیمی بندر امام دیگر نمایندگان خوزستان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور هستند.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از پانزدهم آبان ماه امسال آغاز می شود.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115099

به "سرمربی جدید تیم بسکتبال طلوع آفتاب اهواز معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی جدید تیم بسکتبال طلوع آفتاب اهواز معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید