زندگی در نیویورک

به گزارش مجله سرگرمی، شرایط فرهنگی

مهم ترین علت شلوغی نیویورک، مهاجرپذیر بودن آن است. در این شهر، 800 زبان مختلف صحبت می گردد و از هر 9 خانوار یک خانوار به زبانی غیر از زبان رسمی صحبت میکنند. همچنین عقاید،گرایشها و نژادهای مختلف در بهترین حالت از هم زیستی مسالمت آمیز به سر می برند. همه این ها در کنار موقعیت های شغلی فراوان و زندگی مدرن و پرسرعت، این شهررا به مقصدی محبوب برای مهاجرت تبدیل نموده است.

زندگی در نیویورک

شرایط حمل و نقل

نیویورکی ها به ماشین شخصی اعتقادی ندارند؛ با این حال، ترافیک این شهر همواره سنگین و کند است. یکی از امتیازات نیویورک، سیستم حمل و نقل عمومی و به خصوص متروی شهری آن می باشد. حمل ونقل عمومی نیویورک بسیار ارزان و در دسترس است، طوری که شما نیازی به داشتن ماشین شخصی احساس نمیکنید.

آب وهوای نیویورک

نیویورک در نزدیکی اقیانوس اطلس و مرز کانادا بوده و به همین دلیل، آب و هوایی نسبتا مرطوب و معتدل دارد. زمستان ها در مناطق شمالی این شهر بسیار سرد تر از مرکز و جنوب آن می باشد. اما به طور میانگین، آب وهوای مقبول و مطلوبی برای زندگی دارد. میانگین بارندگی نیویورک 119 سانتی متر در سال بوده و از میانگین بارندگی کل کشور بیشتر است. اما اگر عاشق برف هستید، نیویورک گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

امنیت و رفاه

برای داشتن خانه در یکی از محله های خوب نیویورک (مثل منهتن)، باید حقوق خوبی داشته باشید. در واقع زندگی خوب و آرام در نیویورک و لذت بردن از ظرفیت های این شهر، در گرو برخورداری از شغلی مناسب است. نیویورک به شهری که هرگز نمی خوابد معروف است و در کنار این رفت وآمد همیشگی، نیروی پلیس قدرتمندی دارد و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در بیشتر نقاط شهری، با خیال آسوده پیاده روی کنید. سطح رفاه عمومی در این شهر بسیار بالاست اما خوگرفتن به شلوغی و آلودگی آن برای تازه واردها زمان بر خواهد بود.

مکان های تفریحی

از میدان تایمز، مجسمه آزادی و برج امپایراستیت که بگذریم، مکان های تفریحی نیویورک غیر قابل چشم پوشی اند. مجموعه عظیم تفریحی راکفلر، که شامل تعداد زیادی آسمان خراش (مرکز خرید) و زمین بازی فضای آزاد است یکی از معروف ترین و عظیمترین مراکز تفریحی آمریکاست. همچنین موزه MoMA که آثاری ماندگار از تاریخ نقاشی را در خود نگه می دارد و موزه های تاریخی و علمی متنوع، دیگر دیدنی های نیویورک را تشکیل می دهند. پارک مرکزی نیویورک نیز از عظیمترین پارک های کشور و یکی از نماد های شهر نیویورک است. اما معرفی تمام مراکز تفریحی این شهر نیازمند مقاله ای جداگانه است.

خلاصه اینکه نیویورک شهری عظیم و رنگارنگ و باب میل انسان های امروزی است و اگر بتوانید خودرا با ریتم تند زندگی در آن وفق دهید و درآمد لازم را کسب کنید از زندگی در آن لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: اینترنت
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114124

به "زندگی در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید