خبرنگاران چند خبر از ورزش خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، اهواز - خبرنگاران - رییس انجمن پارکور خوزستان گفت: 2 ورزشکار خوزستانی برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی پارکور به صورت مجازی، از سوی فدراسیون انتخاب شدند.

خبرنگاران چند خبر از ورزش خوزستان

علی مشاک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: رقابت های آسیایی، در تمامی رده های سنی به صورت ویدیویی و در بخش اجرای حرکات انفرادی نمایشی و تمرینی در اواخر مهرماه سال جاری زیر نظر فدراسیون جهانی پارکور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امین طایی و علی میرچناری 2 ورزشکار خوزستانی حاضر در این مسابقات هستند که شانس بالایی برای کسب مدال دارند گفت: رقابت های جهانی در اوایل آذرماه برگزار خواهد شد.

رییس انجمن پارکور خوزستان اضافه نمود: تنها ورزشکارانی که مورد تایید رسمی فدراسیون هر کشور هستند می توانند در این رقابت ها شرکت نمایند همچنین در سرانجام این مسابقات، به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی از سوی فدراسیون جهانی اعطا خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات مجازی پارکور در استان اشاره نمود و گفت: طرح مسابقات مجازی پارکور ابتدا در خوزستان اجرا شد که با استقبال فراوانی همراه بود و همین امر موجب شد تا فدراسیون انجمن های ورزشی کشور اقدام به برگزاری مسابقات کشوری کند و در آن رقابت ها، ورزشکاران استان پیروز به کسب نشان شدند.

به گزارش خبرنگاران به عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با استفاده از روان ترین، کارآمدترین، کاربردی ترین و آسانترین شیوه حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدأ به مقصد پارکور گفته می گردد.

تیم استقلال خوزستان 2 بازیکن جدید جذب کرد

علیمراد سالاری مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ یک کشور 2 بازیکن جدید به خدمت گرفت.

وی مطرح کرد: مسعود اسدی هافبک فصل گذشته تیم قشقایی شیراز و آیدین قویدل دروازبان فصل گذشته آلومینیوم اراک باعقد قراردادی یکساله به جمع آبی پوشان خوزستانی پیوستند.

پیروزی فولاد خوزستان در دومین بازی تدارکاتی

تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز سه شنبه در دومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل خود مقابل تیم بادران تهران با نتیجه سه بر یک به رجحان رسید.

در این ملاقات محمد قاسمی نژاد، آیاندا پاتوسی و امید صیدالی سه گل تیم فولاد خوزستان را وارد دروازه حریف کردند. فولادی ها در اولین بازی محبت آمیز خود مقابل تیم پورا تهران با نتیجه سه بر صفر پیروز شده بودند.

تمرینات تیم فولاد فردا نهم مهرماه در تهران به سرانجام می رسد و بازیکنان این تیم روز پنجشنبه برای انجام تست های پزشکی راهی مرکز ایفمارک خواهند شد.

تیم فولاد خوزستان فصل گذشته با کسب 51 امتیاز در نکان هشتم جدول رده بندی نهاده شد و سهمیه باشگاه های آسیایی را کسب کرد.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111511

به "خبرنگاران چند خبر از ورزش خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر از ورزش خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید