خبرنگاران دختران وزنهبردار برای نخستین مرتبه به پیکارهای جوانان دنیا میروند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- نایب رییس زنان فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم وزنه برداری جوانان دختر ایران برای نخستین مرتبه به پیکارهای جهانی در کشور عربستان اعزام خواهند.

خبرنگاران دختران وزنهبردار برای نخستین مرتبه به پیکارهای جوانان دنیا میروند

مریم منظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اکنون برای دو مسابقه آماده می شویم. ابتدا خود را برای رقابت های دنیای وزنه برداری جوانان دنیا که از 15 تا 28 اسفند در عربستان برپا خواهد شد، آماده می کنیم. اردوی جوانان در کنار تیم بزرگسالان برپا خواهد شد. در این اردو نوجوانان هم حضور دارند و این وزنه برداران برای اولین بار راهی مسابقات دنیای می شوند.

وی اضافه نمود: جوانان اولین بار به مسابقات برون مرزی می فرایند و در آنجا خود را محک می زنند. اطمینان دارم بهترین عملکرد خود را نشان می دهند تا به مدال برسند.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری اضافه نمود: بزرگسالان نیز باید تا اسفند در اردو باشند تا به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام شوند. پیش از این فدراسیون دنیای اعلام نموده بود که این رقابت ها اوال سال جاری برگزار می گردد اما طبق شنیده ها تاریخ این مسابقات تغییر نموده و به 23 تا 25 فروردین موکول شده است.

وی یادآور شد: اردوی تیم ملی خیلی خوب بود و اکبر خورشیدی مشاور فنی تیم از دختران راضی بود. اردوها کاملا در شرایط قرنطینه برگزار گردید. تعداد کم وزنه برداران سبب شد تا رسیدگی بهتری به آنان گردد و بازدهی آنان خیلی بهتر بود. وزنه برداران از لحاظ تکنیکی خیلی پیشرفت داشتند.

منظمی در مورد شرایط الهام حسینی نخستین مدال آور وزنه برداری زنان گفت: حسینی یک دوره فشرده را زیر نظر پزشک به فیزیوتراپی پرداخت و اکنون هم زیر نظر خورشیدی تمرینات را آغاز نموده است. در این اردو پریسا دنیافکریان عملکرد امیدوار کننده ای داشت و مورد تایید خورشیدی بود. ریحانه سیدی و فروغ یونسی هم رکوردهای خوبی در رده سنی خود ثبت کردند.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124325

به "خبرنگاران دختران وزنهبردار برای نخستین مرتبه به پیکارهای جوانان دنیا میروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دختران وزنهبردار برای نخستین مرتبه به پیکارهای جوانان دنیا میروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید