بستر امن فروش اینترنتی تولیدات صنایع دستی در اردبیل فراهم شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون صنایعدستی اردبیل گفت: بسترهای امن فروش اینترنتی تولیدات صنایعدستی در قراردادی با اداره کل پست استان فراهم شده است و صنعتگرانی که تمایل به فروش اینترنتی دارند با مراجعه به این اداره کل می توانند از این امکان بهره مند شوند.

بستر امن فروش اینترنتی تولیدات صنایع دستی در اردبیل فراهم شد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل، ناصر محمودی ظهر امروز 20 خردادماه در مصاحبه زنده تلویزیونی به شبکه سبلان که به وسیله رادیو اردبیل به صورت زنده پخش شد، با تبریک روز جهانی صنایعدستی به صنعتگران این حوزه اظهار کرد: در سال جهش فراوری افزایش فروش محصولات و فراوریات صنایعدستی به صورت مجازی با ایجاد بسترهای لازم هدف گذاری شده است که اقدامات لازم پیگیری خواهد شد.

او با اشاره به برنامه های حمایتی از فعالان صنایعدستی در استان اضافه کرد: با عقد قرارداد با صندوق بیمه کشاورزان طرح بیمه فعالان صنایعدستی در روستاها شروع شده و در سه ماه اخیر بیش از 200 نفر بیمه شده اند. پیش بینی می گردد این تعداد تا خاتمه سال به بیش از هزار نفر افزایش پیدا کند.

معاون صنایعدستی اردبیل حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی با اتمام بیماری کرونا را از برنامه های پیش رو دانست و توضیح داد: سال جاری برنامه ریزی شده تا نمایشگاه های منطقه ای عرضه صنایعدستی و بازارچه های فصلی در راستای توسعه فروش و بازاریابی برای فعالان این حوزه در استان افزایش پیدا کند.

او توسعه آموزش در بخش صنایعدستی را از دیگر برنامه های این حوزه برشمرد و گفت: آموزش ها در این حوزه در دو بخش آموزش های عمومی برای علاقه مندان به این حوزه و آموزش های تخصصی برای فراوریکنندگان در راستای افزایش سطح کیفی و کمی فراوریات صنایعدستی دنبال می گردد.

محمودی از حمایت فراوریکنندگان و صنعتگران صنایع دستی با ارائه تسهیلات مورد احتیاج اطلاع داد و اضافه کرد: از برنامه های اصلی این معاونت تبدیل و معرفی عنبران به عنوان شهر جهانی گلیم است که مطالعات آن در مراحل نهایی قرار گرفته است.

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95905

به "بستر امن فروش اینترنتی تولیدات صنایع دستی در اردبیل فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر امن فروش اینترنتی تولیدات صنایع دستی در اردبیل فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید