باشگاه استقلال باقی مانده دستمزدم را برای سرمربی آینده هزینه کند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در پیغام فرهاد مجیدی آمده است: به نظر می رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می تواند با ارسال یک پیغامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد.

باشگاه استقلال باقی مانده دستمزدم را برای سرمربی آینده هزینه کند

ظهر آدینه 7 شهریور 1399 به وسیله پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تاکید داشتند که اعلام کناره گیری حتی به وسیله اکانت شخصی در شبکه های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه های شناخته شده هم مورد تایید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوامفریبی هایش ادامه می دهد.

هم چنین از این طریق اعلام می کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل 99-1398 و 1400-1399 قائل نیستم و از باشگاه استقلال می خواهم که به جامانده دستمزدم در فصل 1398-1399 را برای سرمربی آینده استقلال هزینه نمایند.

به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی ها نجات یابد و بازی با احساسات طرفداران به انتها برسد.

گروه ساختمانی ابان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109269

به "باشگاه استقلال باقی مانده دستمزدم را برای سرمربی آینده هزینه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال باقی مانده دستمزدم را برای سرمربی آینده هزینه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید